Strona główna  »   Praca  »   Ogłoszenia o pracę    

Ogłoszenia o pracę

Specjalista ds. Płac i Kadr

SPECJALISTA DS. PŁAC & KADR

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska:

·        Administrowanie dokumentami kadrowymi pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, kompleksowe naliczanie wynagrodzeń oraz księgowanie kosztów i rozliczeń personalnych.

·        Przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz terminowe wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.

·        Prowadzenie ewidencji absencji pracowników oraz rozliczanie czasu pracy.

·        Sporządzanie deklaracji (ZUS, PIT, GUS, PFRON) oraz współpraca z organami kontrolującymi.

·        Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadrowo-płacowych.

·        Wspieranie procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników oraz koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse/księgowość).
  • Biegła znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, wynagrodzeń, zasiłków, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość programu Excel.
  • Znajomość j. angielskiego.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, dokładność, systematyczność, terminowość, doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pakiet socjalny: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatne ubezpieczenie medyczne.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku.

 

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji na adres email: rekrutacja@sbbenergy.pl wraz z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.



Asystent/tka ds. administracyjnych (Dział Umów i Rozliczeń – praca w Opolu)

Opis stanowiska:

·       prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.

·       zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu oraz archiwizacja korespondencji i dokumentacji.

·       sporządzanie pism, dokumentów oraz analiz i zestawień.

 

Wymagania:

·       wykształcenie średnie lub wyższe

·       umiejętność obsługi urządzeń biurowych

·       biegłość w obsłudze Ms Office

·       samodzielność i inicjatywa

·       umiejętność pracy w zespole

·       komunikatywna znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego

Oferujemy:

·       ciekawą pracę biurową w międzynarodowym środowisku

·       pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie

·       pakiet socjalny: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatne ubezpieczenie medyczne

 

 

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji na adres email: rekrutacja@sbbenergy.pl wraz z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.



Asystent/ka Biura

ASYSTENT/KA BIURA

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych Biura.
  • Terminowa obsługa, prawidłowy obieg oraz archiwizacja korespondencji i dokumentacji.
  • Obsługa zespołu Biura i jego gości (kompleksowa organizacja delegacji, zapewnienie sal konferencyjnych, cateringu).
  • Uczestniczenie w spotkaniach i telekonferencjach w celu sporządzania notatek lub protokołów ze spotkań.
  • Prowadzenie terminarza delegacji i spotkań, nadzorowanie spójności planu, kontrolowanie terminów.
  • Organizowanie i zaopatrywanie Biura w artykuły i materiały biurowe, środki trwałe/nietrwałe i zaopatrzenie socjalne.
  • Opracowywanie dokumentacji typu zapotrzebowania, zlecenia, faktury, delegacje, karty pracy itp. w systemie informatycznym ERP.
  • Raportowanie postępu zleconych prac.
  • Aktywny udział w przygotowywaniu oraz wsparcie w zakresie wdrożenia procedur i instrukcji dotyczących Biura.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie/wyższe.
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office oraz mile widziana znajomość systemu informatycznego ERP.
  • Prawo jazdy kat B, praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (preferowany poziom B2)
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność w działaniu, terminowość, sumienność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres.

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Pakiet socjalny: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, prywatne ubezpieczenie medyczne.
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i umiejętności.
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku.

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji na adres email: rekrutacja@sbbenergy.pl wraz z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.



Inżynier Projektu

Inzynier Projektu

Miejsce pracy: cała Polska

Opis stanowiska:

  • Organizacja, koordynacja i nadzór nad przebiegiem realizacji projektów

  • Rozwiązywanie problemów technicznych dotyczących opracowania i wdrażania nowych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych oraz zasad eksploatacji maszyn i urządzeń energetycznych.

  • Przygotowywanie harmonogramu prac montażowych oraz sporządzanie raportów z ich przebiegu

  • Planowanie, kontrola i rozliczanie pracy podległych brygad monterskich

  • Koordynację pracy zespołów monterskich

  • Kontrola budżetu realizowanych projektów

    Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane mechaniczne, budowlane),

  • samodzielność i inicjatywa,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • znajomość Ms Office, MS Project, AutoCAD

  • komunikatywna znajomość języka obcego, mile widziany angielski lub niemiecki,

  • gotowość do podróży służbowych,

  • prawo jazdy kat B,

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,

  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,

  • możliwość współpracy ze światowymi liderami w przemyśle energetycznym,

  • interesujące podróże służbowe,

  • możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

     

    Osoby zainteresowane niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji na adres email: rekrutacja@sbbenergy.pl wraz z klauzulą “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).

Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.



ZAUFALI NAM: